Opublikowany przez:
Familiepl
2019-06-06 07:18:17
W warszawskim Centrum Koneser marka Garnier zaprezentowała kierunki swojego rozwoju na najbliższe. Nie było zaskoczeniem, że będzie to trend zmierzający ku naturze i ochronie środowiska, bo już od kilku sezonów mogliśmy obserwować rozwój marki w tym właśnie kierunku.
- Jeszcze bardziej naturalne produkty
- Zrównoważone pozyskiwanie surowców
- Ochrona środowiska
Zaprezentowano także nowy, „zielony” podpis marki, będący nowoczesna wizualizacją poprzedniego „podpisu” brandu.
Garnier przedstawił również swoją nowość – krem do twarzy Hyaluronic Aloe Jelly – lekki żel nawilżający, który nawilża przez 48 godzin, koi i przywraca skórze sprężystość. Dobry i lekki zwłaszcza na nadchodzące lato.
Jego ambasadorkami zostały Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha. Jak podkreśliła jedna z ambasadorek – Kasia Bujakiewicz – jest to zdecydowanie dobry krem, który może używać niemal każdy członek rodziny.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!